Friday, December 21, 2012

3 Minggu.

Assalamualaikum!

Alhamdulillah, selawat dan salam buat Rasulullah, serta puji pujian pada Allah.

dalam masa korang baca entry nie, insya Allah aku sudah tiba di rumah dan sedang berehat rehat. bukan rumah di Kuala Lumpur, tapi rumah di Kuala Kangsar!

Alhamdulillah, aku baru memulakan percutian dari pembelajaran selama 3 minggu. Semester 1 dengan rasminya tamat pada 19 hb December lalu.

Maka aku kini sedang bercuti. mungkin secara jasmani, tapi tidak dengan rohani dan aqli. Banyak perkara telah disusun, moga aku dapat melaksanakan apa yang telah aku rancang!

Mohon doa dan sokongan, dan terima kasih kerana mendoakan.Insya Allah, esok bedah album Salaam - Sami Yusuf, jika keadaan mengizinkan!

setakat itu dahulu, insya Allah akan mencoret lagi tika waktu.

Wassalam. ^^

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment