Thursday, November 19, 2009

Durian lovers,savor the moment.




assalamualaikum.

hehe berkebetulan dengan cuti semester yang baru tiba musim durian kini bermula.tunggu lagi??

masa tengah menaip nie sempat lagi aku mengopek durian dan pangsa2nya..fuhh batch yang aku kopek ni dtg dari kampung opah aku belah senggang.smlm amik batch belah ketior.hehe kira mmg sehari dua nie segala2nya durianlah!

makan nasi pun dengan sambal tempoyak...



terkenang pulak kck2 dulu.sebut je durian mula aku tarik muka.haha mcm2 alasan aku x nak makan.sekarang?ha hantu durian lagi ada..

hmm.lagi pun balik nie kena lalui intensif training..just 4 da sake of losing weight around!skrg tiap2 ptg main badminton ngan boboy..da stat cuti kita tambah sesi pagi pulak.haha

tika next post,
salam:-)

No comments:

Post a Comment