Sunday, March 28, 2010

Snippet 3.

Assalamualaikum.

hehe marah la kat aku.tapi masalahnya masih x dapat idea bagi menghabiskan entri ke klang part 2..

just a short entry i guess:)

aku sekarang tengah mendengar lagu arab..tajuknya simple.pasal bulan=qamara.ma ajmalal qamara=alangkah cantiknya bulan.hehe aku dengar ulang2 nie pun ada sebabnya..hmm coz esok ada dinner kelab bahasa arab..aku dah setuju nak buat persembahan pada malam tu.jadi nak dapat feel la untuk membuat persembahan nanti.

serius sejak lagu nie diperdengarkan pada aku masa kem arab di camp perik ari tu..terus lekat lagu nie kat otak aku.lagu yang catchy dan simple.tapi masih cuba untuk menyanyikan dengan fasih:) sok kot baru nak cari lirik dia..huhu bukan apa,masa tu ustaz yang ajar lagu nie kat peserta kem..

haa.cakap pasal hujung minggu nie, alhamdulillah aku agak lapang .usai sahaja presentation aku pada hari khamis tu,aku terus menarik satu nafas lega yang panjang dan bersyukur kerana rasanya telah terlepas daripada bebanan presentation..tambahan pula minggu depan kelas aku untuk Research Methodology x da langsung due to my lect prepare untuk sambut ahli keluarga baru..may Allah keep u safe and happy Puan:) so expect rehat banyak ari Isnin dan Rabu.kih2 satu kelas jee:) but minggu nie ada kuiz Transport ari khamis..5 april nie pulak test 2 Selling..insya Allah,I can do it!!~:)

hmm.rasanya itu sahaja yang nak dikongsikan.yela kalo tak, x boleh la panggil snippet.karang kene tulis panjang2 pulak.hak2.

take care all.

p/s:listening to song Appreciatin’-Outlandish.inspired:)

and also thanks kepada sesiapa yang istiqamah mengikuti blog aku..hanya Allah yang dapat membalas jasa baik kalian memberi pendapat dan komen..:) do follow me.

salam.

wan_temen

No comments:

Post a Comment