Monday, April 26, 2010

di kampung.sekali lagi.SCO?syhh:)

Assalamualaikum.

sobah al khair :) sekarang pukul 4 pagi, jadi betullah kan? hihi.

Alhamdulillah, aku sekarang di umah opah aku.hmm sebenarnya kalau aku balik pasti aku singgah umah opah aku, tak kisah la untuk tido ke makan ke, sebab aku memang sayang opah aku.ala lagipun sapa nak teman opah kalo duk sorang2 kat umah dia semenjak peninggalan atuk..:)

haa.more on that later.sekarang mari update pasal diri saye.hehe.sekarang nie menunggu masa untuk mengambil paper ketiga dalam 4 kesemuanya.alhamdulillah 2 paper telah selamatt pada 21 dan 22 hb april aritu..bayangkan 2 paper dalam masa 48 jam? habis je 1 paper nak kena study lagi satu..haha.mengong gak laa 48 jam tu.tapi alhamdulillah segalanya dapat ditempuhi dengan lancar.agak tak puas ati tentang paper kedua = ETR. almaklum dengan masa yang tak cukup ditambah dengan tekanan yang sedia ada..jadi sudahnya paper tu aku rasa aku banyak gak merapu meraban dalamtu.

haa lagi satu aku nak bagitahu, aku sekarang secara tidak rasminya telah menjadikan UKK (Unit Kerjaya dan Kaunseling) sebagai bilik kedua aku, kalau aku x ada kat bilik adala aku kat UKK tu.ala kadang2 bukan untuk pape pun, sekadar melepak dan bertukar2 pandangan dengan kaunselor.. lagipun ada je student lain yang turut sama merehat2kan diri di situ.. jangan salah anggap pulak yang kami mengambil kesempatan… :)

haa, dah ada yang tanya aku apa itu SCO? serius nak tahu?? oklah sebenarnya nama ini diberi oleh kaunselor kat UiTM tu..hehe bila mana aku post status dalam fb mengatakan aku dapat penjagaan rapi dan terjaga aspek makan minum kat umah opah, serta mengenangkan aku yang agak kerap balik, hehe mulalah timbul suara2 mengatakan…Syafiq cucu Opah(SCO). :) get it?

nearing to getting this album.. just lean back and sit and wait.hehe

Flipcase Album-Permata Hijjaz 2010_2 can’t wait,actually.hehe

oke2.aku nak balik esok. ke kedah laa.naik bas macam biasa.kul 11 suku,hmm plan nak study dalam bas, tu pun kalau x mabuk jalan.hahah.

lepas nie tinggal 2 paper lagi..Transport dan juga Selling..sebenarnya, aku lagi risau tentang tpt nie..sebab nak jawabnya kena ada kemahiran berfikir kritis dan kreatif..lect takkan terima jawapan sebijik2 dalam slide..dia nak mengolah ikut pemahaman sendiri..

ok lah.sampai sini dulu,kering sebenarnya.nanti ada idea aku tulis lagi,nak pergi lunch nie.udang masak tempoyak.errmh :) nanti aku bawak balik kedah bagi kome.hehe

take care all.

salam.

wan_temen

1 comment:

  1. sco! hoho0 syafiq cucu opah rupanya...
    anyway selamat bertolak abg wan.. and all da best.. save the last for the best :)

    ReplyDelete