Tuesday, December 15, 2009

mengetuk pintu sem depan..

assalamualaikum.

hehe diam2 dah masuk tgh bulan 12..masya Allah cepat betul masa berlalu...haha.4 update,aku baru je setel untuk lesen L aku 2 hari sudah.Alhamdulillah, dalam smgu lagi dapatla L aku.kerana x sempat aku nak tunggu matang L 2,so mmg aku dah decide untuk amik p lepas aku abis pengajian nie.ala mmg kene renew pun tapi aku masih ada reserved 10 jam latihan n ujian P.so doakan aku..hehe

oke untuk perenggan ini.insya Allah bile kalendar masuk 19 hb 12.2009.officially satu family opah akan trip ke kl..ala just for the sake of holiday..dari apa yang diterima, pm2 sekalian akan check in kat uitm kedah,for the next mms pada 23..hmm kat cni dah timbul 1 konflik..secara sahnya, aku masih lagi mpp sana.n ini maknanya aku wajib terlibat sekali..tapi awal2 aku kasik tau mmg dah x mau join dah mms..serik oo walaupun seronok..kepada kwn2 pm..selamat hunting freshie2..haha da num jgn lpe bagi2..

hmm sentuh ckit pasal bola sepak tempatan.i'm very proud of our national team coz dapat masuk final bagi sukan sea kat laos sana 2.aku tengok full game smalam kat tv2.agak teruja bila tengok our player dah pandai main ala2 eropah ckit.not just for the sake of glamour tapi mmg sebenarnya kta pyne player mmg ada skill yang mantop, bak kata ustaz Zamri.hehe.punya la exicted bila tgk baddrol score.lawa kot..gunting lagi tuh! tapi bila masuk 2nd half, aku rasa nak pg laos je maki hamun deme.senang2 ja bagi deme atack2...sudahnya kene juga 1 gol.bila tgk balik lawak jugak coz keeper malaysia mcm terkezut ngan rembatan player laos 2.tapi semanagat deme kental gak so dapatla 2 goal..mmg cun gile la malaysia main..especially serangan overlapping dari rb n lb..cun!

ok..x blh lame2.kantoi t ngan mak lang aku.hahaha

\tika next post,
salam:-)

No comments:

Post a Comment