Wednesday, December 30, 2009

pulang marilah pulang...

Assalamualaikum.

Alhamdulillah kini aku dalam perjalanan kembali ke kampus terchenta di Merbok,Kedah.hmm pada asalnya nak balik pada 2 hb,hari pendaftaran 2 sendiri,tambahan pula spupu aku nikah pada hari 2.Tapi mengenangkan yang aku ada duty(chewah) untk dilaksanakan,maka aku terpaksa bergegas pulang.hm, kebetulan hari nie sebenarnya ada slot untuk MPP dalam MMS yang sedang berlangsung untuk budak2 baru. N tujuan asal aku balik awal nie coz aku nak setelkan bilik aku,Alhamdulillah dah da dapat duduk kolej sebenarnya,tapi bilik yang diberi aku yang x nak.lgpun aku nak stay ngan rummate aku sem lepas.da serasi dah, tambahan pula deme nie blhla aku jadikan contoh untk memperbaiki diri sendiri..bas sekarang menyusur laju je menuju sg petani.aku cadang nak stop kat cs, jalan kaki g stesen bas lama.tapi megingatkan beg aku dalam perut bas.maleh pulak nak mntk turun mana2.karang leceh.hehe .

No comments:

Post a Comment