Saturday, February 13, 2010

err,cam ne nie?

Assalamualaikum.

hehe aku kat umah skrg nie.haa kat umah.betulla kat umahhh.haha.sempena cuti yang baru menjelang nie.. ada beberapa kisah in the build up to the cuti..

Firstly.cita yang baru kuar oven pagi tadi.huhu..

haaa.msti sume pelik.lambatnya aku balik..kelas abis khamis kul 12, jumaat pagi baru bertolak balik…alasan classic la..tiket abis..(mmg tiket abis pun.huhu)sudahnya bertolak la aku balik di pagi penghulu segala hari..wa kome x tau,pantang cuti je budak2 uitm tak tunggu lama..cha alif but la...ada seawal ari selasa da belik..pandai deme, kelas yang dekat2 cuti mntak ganti ataupun diawalkan..lecture pun ada yang sporting..mana2 kelas ari khamis tu kkdg dia tangguh je..hak2..

2 pun seb bek x terlepas bas pg td..aku da ckp kat kawan aku nak tumpang naik moto dia..igtkan dia x kne balik umah(umah dia kat pekan sp je..)tp dia terpaksa balik gak.aku da cakap kat die x pe.aku usaha balik sendiri sok.dia pulak cakap x pe,dia boleh tolong antarkan jugak.jadi aku make a deal ngan dia..azan subuh aku dah mangun dah(dia ckp tlg igtkan dia..)so aku pun anta msg..tunggu punya tunggu3,da nak dekat kul 8 x dtg2 lagi..bas aku kul 8.30..gelabah laa..seb bek ada teksi depan uitm..tu pun aku sampai tepat2 kul 8.30..huhu.around 9.30 kawan aku msg mntak maaf kat aku.(marah tu adala ckit tp x pe..dia ada hal n x smpat gtau aku..)

next…

DSC00839

gambar masa ceramah modul 5..(yang membuatkan aku x dapat jadi fasi untuk budak2 sek rendah.chess)(boring ciut!)

err,netbook aku hampir2 diformat semula dek “kepandaian” aku.huhu..

cm nie citanya..satu pagi yang indah.pas solat subuh, aku update antivirus avast! aku macam bese..tetiba tedetik nak masuk ke laman web dia..bila masuk je aku teruja.dek kerana avast baru buat rebranding..plus ada avast antivirus version 5..memandangkan aku da ada yang version 4.8 pro(illegal tauu)aku ingat boleh la dapat version 5 yang berbayar.(ok2 sape2 yang pandai bab2 nie boleh gelak kat aku sekarang) mmg salah aku pun.gatal nak pg upgrade..hehe.tau kesudahannya?

avast 5 kata x boleh stat service coz masih ada yang lama punya version..bila aku nak buang file lama windows x kasi..tahla aku nak cite cn ne pun aku x tau..hehe hampir 7 jam aku x da anti virus..pakai system restore pun x jalan..betapa buntunya aku sampai x blh focus buat assigment.then alhamdulillah segalanya setel macam dulu..aku pun x tau cm ne jadi elok.maen tibai jee.haha..kesimpulannya?err beli hard disk cepat!! senang nak wat backup..

err aku baru abis sembang ngan kawan aku..nnt la aku posting pasal cita dia dalam posting lain.

 DSC00830

lagi satu gambar masa ldk..class mate aku,repeat gak..haha.nmpak sangat boring.. 

DSC00841

hehe, the kids..smpat join ms main sukaneka je..but deme semua nia agk brilliant..maklumla pengawas..

err,aku nak tulis ape lagi?

rasanya x da benda untuk dibicara.huhu.

x pe..nah saguhati-:)

DSC00847

gambar aku sblum tangkap gambar untk kelas.. maklumla da last sem..mstila macho ckit.hahh~

take care.nntkan posting vacation in kl part 2.n also “feels like saving the world”

salam.

wan_temen

1 comment: