Friday, May 21, 2010

hadiah.follower ke 100. :)

Asslamualaikum.

alhamdulillah, masih bagi diberi peluang untuk bernafas di bumi ciptaan Nya ini.moga terus diberi kekuatan untuk menempuh hari hari yang mendatang..

hehe.ada beberapa perkara yang berlaku sepanjang 2 minggu aku bercuti.mostly bosan.b-o-s-a-n. tahap gaban seyh. bangun pagi post “sobah alkhair moros” kat fb.dan menghabiskan masa main game, tolong opah, dan muhasabah diri (part nie paling best) :)

sebenarnya tak kira di mana dan bila masa kita boleh sahaja bermuhasabah diri.cuma fikirkan apa yang terjadi pada waktu itu, dan kaitkan dengan Yang Maha Esa. pasti kita akan mencabar minda untuk berfikir.sekurang kurangnya otak tak mati sepanjang cuti nie.. :)

aa.sikalang ke main part posting nie.

pernah dapat award kerana menjadi follower blog orang? alhamdulillah follower aku sekarang ini dah mencapai 15 orang.. ala tak sampai pun setahun usia blog aku.harap dapat memanafaatkan orang yang membaca, walaupun tujuan asal aku berblog adalah untuk simpanan peribadi aku.. :)

haa.untuk pengetahuan, aku telah menjadi follower ke 100 bagi blog ini :blog cik shiqa 

image

haha.segalanya berlaku secara kebetulan.

mulanya pemilik blog nie add aku di facebook.and aku dapati dia telah menjadi follower aku. jadi sebagai kunjungan balas hormat :), aku melawatla blog cik nie..untuk memfollow dia balik.secara tak langsung terbaca entrinya yang mengatakan akan memberi award untuk followernya yang ke 100.

masa aku nak follow, tetiba ada indicator mengatakan yang follower dia dah mencapai 99*aih rezeki nih..* hihi. and what always they say, *the rest is history* :)

blogger 100

so, inilah hadiahnya.. :)

21-05-10_1408

Ferrero Rocher. 30 bijik. mahal tuu.makasih… :) sedap ohh.

tapi tinggal 5 bijik je.. :) huhu.maklum la alhi keluarga banyak…x pe, rezeki dia orang jugak..

hmm, rasa2nya siapalah orang yang nak jadi follower ke 100 aku..tapi bring on the follower no 50 dulu.hik2.

ops.sampai sini sahaja..insya Allah akan diupdate di lain masa..

take care.

salam, wan_temen :)

4 comments: