Friday, June 11, 2010

the aftermath of diploma courses.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah masih diberi pelang olehNya untuk bernafas dan terus menjalankan tanggungjawab sebagai hambaNya di bumi fana persona ini..

haa,terkejut? hihi blog ini sudah diberi nafas baru..teruja dan seronok serta syukur kerana tugas menukar layout ini tidaklah susah seperti mana dahulu..masa login ke dalam account Blogger tadi secara tiba tiba tertarik dengan ciri ini yang baru diperkenalkan oleh Blogger.jadi aku pun fikir tak salah kalau berubah angin..lagi pun dah menginjak usia 6 bulan blog aku ni.. :)

haa.untuk para moros student UiTM sekalian, tau kan result sudah keluar? sehingga Student Portal tu jadi jammed dan cramp dek kerana serentak semua nak login tengok result..haha.aku pun menghadapi masalah yang sama..jenuh wehh tekan butang F5 atau refresh banyak kali..huhu..

bila dapat tengok result, hmm..tak tau nak cakap apa.sedih pun tidak, happy pun tak sangat..result aku boleh kata sekadar cukup makan..menurun dari sem lepas, dari 3.48 ke 3.33..dan aku grad keseluruhan dengan 3.34..agak terkilan kerana tak mencapai piawaian yang aku tetapkan sendiri iaitu grad dengan 3.5..hmm.apa apa pun, semua datang dari Nya..ambil pengajaran dan mara kehadapan! macam lirik lagu Rimbun Keampunan oleh Hijjaz,”ku anggap kegagalan bukan suatu kekalahan, tapi suatu kejayaan yang masih tertunda..” :)

jadi, apa apa pun.kena tunggu result untuk sambung belajar pulak yang keluar. :)

off to Seri Iskandar, starting after Friday prayers. will be back on Sunday, berjumpa sepupu2 aku yang balik dari Australia.diaorang balik lama dah, cuma aku yang tak berjumpa jumpa lagi.. :)

take care all.salam :)

wan_temen

4 comments:

  1. you manage to get it any how! tahniah abg wan... nnt bg taw dapt sambung mana... :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah, grad jugak akhirnya eh. Harap lepas ni dapat sambung degree lak. Cayok2..=)

    ReplyDelete