Sunday, June 20, 2010

new lease of life.

Assalamualaikum.

Baru balik sudah dari pekan, merangkap satu perjalanan dari rumah, ke rumah opah, ke kubur dan pasar,membeli buah, dan akhirnya kembali ke rumah opah, menunggu waktu Jumaat. :)

2 3 hari ini adalah hari yang agak memenatkan.tiap tiap pagi bangun awal(mestilaa dah nak solat subuh.haha) then g umah opah.macam semalam aku kena jadi baby sitter sebab semua anak2 opah(my uncle and aunties) ada hal di masjid ,eh majistret. :)

kome, sihat? alhamdulillah, banyak perkenbangan positif dalam masa 2 3 hari ini. genap seminggu aku mendapat lesen kereta, dan 2 hari sudah aku mendapat handphone baru, alhamdulillah. :)

Picture0037 meet Sony Ericsson W205 :)

baru je keluar model nie.dalam 1 tahun sudah namun baru lagi laa kira dalam pasaran.hihi~

pro dia ialah alhamdulillah.semua yang aku inginkan dalam hp ada ciri2nya.mp3 player, radio, camera.dan reka bentuknya agak sleek sikit.tertarikk..

kontra? bateri yang cepat abis.(masa aku masuk dalam internet untuk tgk review tentang hp ni, ramai yang komplen tentang bateri dia,tidak menepati harapan penggemar hp yang ada mp3 player.)dan rasa yang agak pelastik~(haishh bersyukurla wan). :(^-^)

haa, baru2 nie aku ke taiping, berjumpa ibu saudaraku yang kebetulan cucunya dapat masuk ke maktab perguruan di Kinta, Ipoh nun sana.jadi aku datang dengan keluarga untuk mengucapkan tahniah kepada mereka. :)

taiping, as usual, tak banyak benda yang berubah..cuma makin rakus pembangunan kat situ.naik takut pulak aku tengok.ada satu bukit tu, dulu punya la tinggi,sekarang nie dah rata.flat seyh..dah la tempat tu paling lembab kat Malaysia.dibuatnya ujan lebat tak ke banjir lumpur pulak karang?(ehh macam aktivis alam sekitar pulak)

blur la, sampai sini moros.promise you another 2 entry before another week comes. :)

take care all, salam. :)

wan_temen

2 comments:

  1. bestnye jalan jalannn,
    belikan aimi pa pe dr taiping tak?
    hee,
    :)

    ReplyDelete
  2. tak habaq nak apaa.haha~cendol ada.mau? :P

    ReplyDelete