Friday, October 15, 2010

sekadar mengisi. :)

Assalamualaikum. :)

 

apa khabar hendaknya para pengunjung dan pelawat serta pembaca atau penstalker mahupun pengikut setia(haha) :)

 

Alhamdulillah masih lagi diberi peluang dan ruang untuk bernafas dan menyedut udara diberi oleh Nya di atas muka bumi ini.. :)

 

hihi.aku sekadar mengisi lompang lompang yang wujud dalam blog aku nie. nanti tak mahu la terbiar tak berpenghuni dan tak ada orang komen..so keep it up moros kay? banyak sebenarnya aku nak cerita..namun kerana kesuntukan masa dan kekangan kerja, aku akan cerita yang penting penting jee.sebab kome pun penting dalam hidup aku kan? :)

 

1. The finale.

erhh, paper pertama aku ialah pada 28 Oktober dan berakhir pada 6 November. hmm, gap yang diberi agak memuaskan hati.namun kena push lagi sekiranya ingin mencapai tahap yang dikehendaki..ada ulangan kegilaan sem lepas rasanya nanti.kerana dua paper aku sangat berdekatan antara satu sama lain. research pada 31 hb 9 pukul 9 pagi dan personal development pada 1 hb 10 pukul 2 petang.haishhh. :) apa yang boleh dikatakan, redah dan redha(tapi setelah usaha dan tawakkal okay) :)

 

2. Personal Development

di sini lebih kepada isi hati kala ini.masih kurang dalam beramal.tambahan pula cukup payah nak istiqamah melaksanakannya seharian.hmm, ada panduan atau saranan? tiap kali miss, rasa down sangat…rasa bersalah menusuk kalbu, namun…hilang dibawa angin lalu dan masa yang bergerak laju..yang terkesan ni bukan setakat dalam amal, malahan dalam kerja dan panduan masa seharian.boleh siapa2 tolong ingatkan aku? :(

err,maybe that’s it.sorry, nak share banyak lagi,namun,simpan dikit dikit.hihi; P

 

take care all

 

salam.

 

wan_temen

1 comment:

  1. lama x jumpa abg wan.. banyak2 bersabar.. good luck okay :)

    ReplyDelete