Thursday, October 28, 2010

The battle begins. :)

Assalamualaikum.

 

what’s up doc!(suara bugs bunny)

 

hehe.alhamdulillah.masih diberi peluang untuk jari jemari ini menari, seterusnya menukarkan sebuah isi hati menjadi satu entri. :)

 

untuk pengetahuan kome, aku sekarang di dalam mood final exam.(final la sangat, dok fb lagi tiap tiap hari.. :)

 

alhamdulillah, baru lepas satu paper petang tadi.tau apa aku nak kata? redah dan redha. hahaha.dah buat betul2 dah..yang tinggal hanya doa dan tawakkal kepada Nya.. :)

 

ada dua tiga perkara yang nak diperkatakan kat sini. mungkin selebihnya di lain entri. :)

 

1. kenangan masa mula mula masuk u.

hehe.tanggal 30 julai 2008, aku secara rasminya telah diterima masuk sebagai warga UiTM..maka bermulah sebuah lembaran baru dalam hidup aku..memasuki kampus Kedah, dalam aliran pengajian perniagaan..lebih lanjut akan direvealkan dalam entri “Going Back” :) anggapla nie teaser oke! haha

2. album baru Sami Yusuf – Wherever You Are  

 

                       79438697420622527

album yang dinanti nantikan selama 2 tahun..bermula debgan single “You Came To Me”, kemudian “Healing”, buat aku rasa nak mendapatkan album ini secepat mungkin! :)

 

 

ops, gotta go.ada hal.nantikan “Going Back” :)

 

take care all.

 

salam.

 

wan_temen :)

No comments:

Post a Comment