Saturday, January 30, 2010

di kursus.kem?

Assalamualaikum.

Alhamdulillah kini aku berada di Kampung Acheh Management Centre..untuk Kursus Asas Fasilitator 2010 anjuran GPMS Cawangan Khas UiTM Kedah.sekarang aku tengah tunggu mereka manghabiskan jungle trekking..aku x ikut coz xda kasut(n oso maleh nak panjat hehe).yee.katela aku bulat.aku x kisah…haha..

hmm deme sampai dalam ptg semalam.pas asar.aku ditugaskan untuk menjaga peralatan2 n oso incharge of their solat sepanjang di sana..dan bidan terjun tuk tazkirah..hehe



P1020347 P1020298 P1020301 P1020315

heh2.tazkirah yang memakan ms 40 min.P1020337

bersama Pengerusi GPMS Cawangan Kedah dan timbalannnya(duduk berbaju kuning dan sebelah kirinya)

Ucapan pengerusi semalam betul2 menaikkan semangat aku untuk berjuang atas nama kesukarelaan demi anak bagsa sendiri..cukup sedih bila mengenangkan masih ada anak2 Melayu yang begitu berpotensi untuk digilap masih tercicir dalam arus pendidikan negara..ini semua kerana tangan2 rakus mereka yang tamakkan kuasa dalam sesetengah organisasi..

Sedih juga apabila mengenangkan bila perjuangan ini makin disokong oleh semua pihak maka kami jugak telah sampai ke penghujung diploma kami..tapi insyaAllah kami akan terus berjuang walaupun sehingga mengorbankan masa demi anak bangsa tercinta..

dan sekarang masih menunggu mereka menghabiskan jungle trekking..riso jugak kot2 ada apa2 berlaku..lama sangat nie ataupun banyak sangat berehat..nnt aku kan update lagi pasal kem nie..masih menunggu gambar2 selebihnya..hehe

take care.

salam

wan_temen

4 comments: