Friday, January 29, 2010

maka berakhirlah sudah.

Assalamualaikum.

Ironinya.pada waktu ini dalam setahun yang lalu aku telah pun dilantik sebagai salah seorang ahli jawatankuasa Majlis Perwakilan Pelajar..dan hari ini, aku hanya melihat dari jauh..mereka2 yang akan melalui apa yang aku sudah rasa…ya mungkin pengalaman mereka pasti berbeza dek kerana masa dan waktu..tapi mereka akan merasai cabaran untuk meyeimbangkan pelajaran dan kerja2 MPP..

Aku? hmm boleh dikatakan masih banyak perkara yang perlu aku belajar lagi..terutamanya cara2 untuk focus kepada satu2 benda.aku belajar banyak perkara dalam mengendalikan persatuan, juga cara2 untuk menghadapi sistem kerajaan yang diketahui banyak birokrasi dan tak ketahuan.

Elok jugak aku menjawat jawatan MPP..selain mendapat beberapa keistimewaaan..boleh juga mencari2 network dengan orang atasan n luar.jangan salah faham..bukan untuk kepentingan diri..

hmm tahla kenapa aku sekarang merasa kosong.dan aku sudah mula meninggalkan perkara2 baik yang selalu dilakukan dulu.nampaknya masa untuk membedah diri(muhasabah) agar dapat diperbetulkan jalan yang dilalui ini..satu je kelemahan yang aku ada.apabila aku sudah mula merasakan diri tersasar aku berada di dalam dilema untuk berperang dengan diri sendiri…masih belum sempurna rupanya iman hambaMu ini Ya Allah..

sok akan diadakan kem pertama semester ini(padanla ramai orang nak join,kem pertama diluar uitm…)iaitu Kursus Asas Fasilitator 2010 anjuran GPMS Cawangan Khas UiTM Kedah..akan berlangsung di Kampung Acheh Management Centre di Yan..harap2 semuanya kan berlangsung dengan lancar..malam t ada sedikit taklimat untuk para peserta..

harap2 semua berjalan dengan lancar.ditambah dengan kesibukan assignment yang datang..research,selling and transport..don’t procastinate!

salam..

wan_temen

1 comment:

  1. even though u have stepped down, but u still have the credibility and quality that demand respect from all. salute!

    ReplyDelete